חדש: קורסי צילום מקצועיים לגברים מבתי הספר המובילים בישראל

    יוסי צלניקר No Comments on חדש: קורסי צילום מקצועיים לגברים מבתי הספר המובילים בישראל
    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן 1 Comment on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאז ומתמיד תחום הצילום אהוב על הציבור החרדי, שפע אירועים ושמחות בהם התברך בסיעתא דשמיא הציבור החרדי, יצרו עולם חי ותוסס של צילום סטילס וצילום וידאו שרק הולך ופורח בקרב הציבור החרדי. עם הפיכת הצילום לנחלת הכלל, התחום רק תופס תאוצה, ורבים שמתנסים בו, בוחרים להפוך את התחביב למקצוע, או לשפר את התחביב בכלי עבודה מקצועיים. אם בעבר כל אחד שהיה רוכש לעצמו מצלמה, והופך לאיש מקצוע בתחום, כיום עם התפתחות הטכנולוגיה הנושא דורש למידה מקצועית על מנת להעניק ללקוחות את המוצר הטוב ביותר.

    אנו שמחים להציע לראשונה, לגברים ונשים מהציבור החרדי, קורסים מקצועיים בתחום הצילום, המועברים על ידי בתי הספר המובילים בישראל :השלוחה החרדית של "הבצפר", בית הספר של איגוד חברות הפרסום, ו"מנטור", בית הספר המוביל בישראל בתחום העיצוב והצילום. אנו מאמינים כי על מנת להפוך לאיש מקצוע מוביל, יש לרכוש את הידע והכלים במוסדות הלימוד הטובים ביותר, המעניקים תעודה נחשבת בשוק, ויכולות מקצועיות משובחות !

    הקורסים החדשים הם קורס צילום ועיבוד תמונה, שיעניק את כל הכלים המקצועיים והמתקדמים ביותר לצילום איכותי ומשובח, בסטודיו, בשמחה, צילומי חוץ, צילומי טבע, וסתם צילום של שגרה, עיבוד תמונה ועריכה ושימוש בכל הטכניקות, ועוד. קורס נוסף הוא צילום ועריכת וידאו, בו רוכשים ידע מקיף ומקצועי בנושאי צילום, כתיבת תסריט, העמדה של הסיטואציה המצולמת, עריכה בתוכנה המתקדמת Premiere, שילוב פס קול, הוספה ועריכה של אפקטים בתוכנת After Effects, ועוד כלי עבודה שיהפכו אותך לאיש מקצוע מיד בתום הקורס !



    0 תגובות